donderdag 13 mei 2010

Steven Rooks Classic - 13 mei 2010

Met geluk een kaartje kunnen bemachtigen via marktplaats aangezien de voorinschrijving gesloten was. Samen met Idsert 's ochtends vertrokken richting het MMC - Maastricht waarvandaan de route begon. Wij hadden voor de 110 km gekozen en dat was goed te doen voor ons.
Het enige waar wij ons in vergist hadden was de temperatuur van slechts 3 tot 6 graden. Op internet stond 12 graden en dat is nogal een verschil waar wij niet op gekleed waren.
Een wedstrijdonderdeel was de tijdmeting bij het bois d'olne, dat is ook de plek waar ik hard gereden heb. Helaas was deze klim niet vrij van obstakels, al heel snel reed een drietal fietsers in de weg waardoor ik niet op mijn tempo verder kon rijden. Daarna reed een bewoner met z'n auto het parcours op en bleef langzaam achter een groep wielrenners rijden. Verbazingwekkend werd ik 14e bij deze klim ??????? terwijl ik de meting al kansloos ingeschat had na de tegengekomen obstakels.
Deze Ardennenomgeving was werkelijk schitterend om in te fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten